مدیتیشن ماه نو

پادکست مدیتیشن ماه نو

به مدیتیشن ماه نو خوش آمدید.

مدیتیشن ماه نو

مدیتیشن ماه نو

مدیتیشن ماه نو می تواند در اولین ساعات هر ماه نو اتفاق بیفتد.

یک جای راحت بشین و برای انجام مدیتیشن آماده باش.

مدیتیشن ماه نو

به صداهایی که از اطرافت می شنوی توجه کن. سعی کن منبع هر صدا را در ذهنت جستجو کنی. هر صدایی که می شنوی؛ توی ذهنت به همه شان اهمیت بده و یکی یکی آن ها را جستجو کن.

به محیطی که در آن هستی توجه کن. جایی که نشستی، کوچه و خیابان، محله ای که در آن هستی، شهر، کشور و همه ی خاک ها. همه ی سرزمین ها، اقیانوس ها، رودخانه ها و دره ها، مردمان؛ به همه و همه آگاه باش.

توجه کن به زمان. زمانی که در این لحظه و هم اکنون در آن هستی.

به بدنت و ساختار انرژی بدنت توجه کن. به اینکه بدن تو دارای چاکراها و کانال های انرژی زیادی است توجه کن. این کانال ها و چاکراها بواسطه ی ترس ها، غم ها، نگرانی ها و تجربه ی انجام کارهای متفاوت جریان انرژی شان عوض می شود.

نسبت به تغییر وضعیت انرژی خودت آگاه باش.

به رهایی

به رهایی فکر کن.

به رها شدن، رها کردن، سبک شدن

سبک شدن از فکرها و تصاویر ذهنی. رها شدن از انرژی های غیرمفید. رها شدن از رابطه هایی که مفید نیست.

در ذهنت تکرار کن و با قلبت انجام بده: هم اکنون و کاملا آگاهانه رها می کنم. من هر آن چیزی و هر آن کسی که در ذهن و فکر من هست را رها می کنم. من از همه ی افکارم دست می کشم. من همه ی کلمات را رها می کنم. همه ی احساسات را رها می کنم.

دم و بازدمت را آرام تر و عمیق تر انجام بده و اجازه بده ذهنت با هر دم و بازدم و قلبت همه چیز را رها کند.

با هر دم و با هر بازدم آگاهانه همه چیز را رها می کنم. همه و هر آنچه هست را به قدرت تشخیص الهی می سپارم. همه چیز را به خدا می سپارم. تنها خداست که می داند کدام را نگه دارد و مرا از کدام رابطه و فکر و احساس رها کند.

تنها خداست که می داند کدام را نگه دارد و مرا از کدام رابطه و فکر و احساس رها کند. باشد که خداوند هم اکنون راهنمای من باشد.

خداوندا در زندگی من وارد شو و راه را برای رها شدنم از قید های ناسالم فراهم کن.

خداوندا نیازمند هر خیری هستم هم اکنون بر من عطا کن.

به برکت فکر کن. به راحتی، به کوشش ثمره بخش، به بزرگ شدن، مورد اعتماد بودن، قوی شدن، پیروز بودن، دوست داشته شدن.

خداوندا عشق و رحمت و برکت تو را طلب می کنم تا همچون فرشتگان پیشاپیش من در مسیر زندگی من باشند و مرا و مسیرهایم را لبریز از عشق و رحمت و برکت تو کنند.

مرا با رحمتت پر کن. مرا با عشق ناب خودت سیراب کن. مرا به عظمت نامت نامدار کن و به برکت خودت برکت بده.

هم اکنون عشق و رحمت و برکت تو را طلب می کنم.

خانواده و دوستانم، شغلم و تمام رابطه های عاطفی و خانوادگی و احساسی و کاری ام را، همه ی عقلانیت درونم را به تو می سپارم. به تو می سپارم تا در من و زندگی من وارد شوی.

مستحق هر خیری هستم، هم اکنون بر من عطا کن. بگذار لایق بهترین باشم. بگذار لایق بی نظیرترین باشم. بگذار لایق برترین باشم. مرا در مسیری قرار ده تا با آموزه های تو و نشانه های تو مسیرم را پیدا کنم.

در مسیر زندگی فانوس پرقدرت من باش.

خداوندا زین پس گام هایم را با اقتدار و پشتوانه ی تو محکم تر برخواهم داشت و همواره تورا سپاس می گویم. با سپاس و ایمان کامل.

به تنفست کاملا آگاه باش. به بدنت آگاه باش. تصمیم بگیر که تا چند دم و بازدم دیگه آرام آرام دست و پاتو حرکت بدی و از مدیتیشن خارج بشی.

برای تو و خانواده ی عزیزت از خدا برکت می خواهم. درونا به خودت لبخند بزن و با یک لبخند چشم هایت را باز کن.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید