وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

دوره مربیگری یوگا 200 ساعته

دوره بین‌المللی ۲۰۰ ساعته مربیگری یوگا یک دوره جامع و کامل برای آموزش مربیگری یوگا به افرادی است که به دنبال جایگاه و اعتبار بین‌المللی در این رشته هستند.

این دوره مربیگری یوگا یکی از دوره‌های معتبر یوگا است که توسط مدرسه بین‌المللی یوگا الاینس هند ارائه می‌شود. کانون پرورش تن و روان هم به عنوان نمایندگی انحصاری مدرسه یوگا الاینس در ایران این دوره بین‌المللی یوگا را برگزار می‌کند

در دوره مربیگری یوگا 200 ساعته موارد مختلفی تدریس می‌شود که به شرح زیر هستند:

آسانا:

آموزش جزء به جزء هر آسانا و آموزش مقدماتی و پیشرفته آن‌ها است‌.

توجه داشته باشید که در این دوره آسانا‌های خوابیده، نشسته، پیج، خم به عقب، خم به جلو، تعادلی و معکوس به شکل کامل تدریس می‌شود‌.

آموزش مقدماتی و جز به جز آساناها:

آسانا‌های خوابیده، نشسته، پیج، خم به عقب، خم به جلو، تعادلی و معکوس

آسانا و ابزار در این دوره کار با ابزارهای یوگا:

مانند بند یوگا، آجر یوگا، توپ بزرگ یوگا، چوب، بالش، کوسن را فرا خواهید گرفت‌. آشنایی و کار با ابزارهای یوگا برای اجرای بهتر حرکات یوگا را آموزش می‌بینید و کار با بند یوگا، آجر یوگا، توپ بزرگ یوگا، چوب، بالش، کوسن را فرا خواهید گرفت‌.

آشنایی و کار با ابزارهای یوگا:

برای اجرای بهتر حرکات یوگا آموزش کار با ابزارهای یوگا مانند: بند یوگا، آجر یوگا، توپ بزرگ یوگا، چوب، بالش، کوسن.

آسیب‌ها و یوگا تراپی:

در این مرحله تکنیک‌های مراقبتی برای رفع آسیب‌های جسمانی و مشکلات ساختاری بدن همچنین نحوه مراقبت از بدن در مقابل آسیب را آموزش می‌بینید‌.

تکنیک‌های مراقبتی برای رفع آسیب:

تکنیک‌های تنفسی (پرانایاما) در این مرحله با تکنیک‌های رایج تنفسی در جهان یوگا آشنا می‌شوید.

مانند: کاپالا بهاتی، ساماورتی، آنولاما ویلوما و‌.‌.‌. تکنیک‌های رایج تنفسی.

مبانی طراحی تمرین و تدریس یوگا این مرحله از آموزش شما به نحوه طراحی تمرین برای یک جلسه یوگا و نحوه تدریس آن اختصاص دارد و با آموزش آن می‌توانید برای جلسات یوگای خود پلان‌های استاندارد تهیه کنید.

دوره مربیگری یوگا1

تهیه برنامه برای کلاس:

تنوع در کلاس داری در سبک‌های رایج در این مرحله از دوره شما با شیوه‌ها و تنوع‌های برنامه نویسی و کلاس داری آشنا می‌شوید و به واسطه آن در اجرای کلاس‌ها بدون محدودیت تنوع برنامه پیش خواهید رفت.

شیوه‌های مختلف مدیریت کلاس:

اصول و مبانی مدیتیشن رکن اصلی در کنار آساناها و تکنیک‌های تنفسی در مربیگری یادگیری اصولی مبانی مراقبه، مدیتیشن، تمرکز، واپس کشی حواس‌، توجه، و تمرینات گسترش آگاهی است که در این مرحله از دوره با آن آشنا می‌شوید‌.

مراقبه مدیتیشن تمرکز پراتی‌هارا توجه گسترش آگاهی:

اصول و مبانی آیورودا و تیپ‌شناسی آیورودا یا علم زندگی و یوگا دو خواهر جدایی ناپذیرند تا شما با دانستن آن بتوانید برای هر تیپ بدنی الگویی خاص از ریتم تمرینات و بهبود عملکرد در تمرینات یوگا را فرا بگیرید‌.

اصول و مبانی آیورودا تیپ‌شناسی آیورودا:

آناتومی‌ و فیزیولوژی دانستن آناتومی‌ و فیزیولوژی بدن انسان، به شما امکان اشراف به شرایط بدنی و ساختار فیزیولوژیکی مخاطبی شما را فراهم می‌آورد درک توانایی‌ها و محدودیت‌های ذاتی مخاطبین را فرا می‌گیرید تا به واسطه آن تاثیر بهتری در وضعیت جسمانی آن ها ایجاد کنید.

آناتومی و فیزیولوژی:

فلسفه یوگا هر علم ‌دارای مبانی فلسفی و دسته‌بندی و اسکلت خاص فکریست که با درک آن نقطه آغاز و پایان دوره‌های خود را تدوین می‌کنید و چهارچوبه ذهنی شما را برای بالندگی در همان علم افزایش می‌دهد در فلسفه یوگا شما با یوگای هشت گانه و یوگای ۸ مرحله ایی آشنایی کامل پیدا خواهید کرد.

هشت وجه یوگا:

روانشناسی یوگا روان هر انسان از جسم او جدا نیست و روانشناسی یوگا به شما می‌آموزد که چگونه روان بر بدن و بدن بر روان انسان تاثیر می‌گذارد و برای پیشرفت جسمانی هر انسان از چه مرحله روانشناختی باید گذر کرد‌.

ارتباط روان و جسم:

اخلاق مربیگری یادگیری اصول مبانی اخلاق حرفه‌ای و باید‌ها و نباید‌های اخلاقی این امکان را فراهم می‌کند که شما به عنوان یک مربی یوگا دارای چه حیطه اختیاراتی هستید و مرزهایی کاری حرفه‌ای شما تا کجا ادامه دارد‌.

اخلاق حرفه‌ای مربیگری در دوره بین المللی یوگا:

این دوره به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در انتهای هر جلسه فیلم مربوط به همان جلسه تا ۶ ماه پس از اتمام دوره در اختیار شما قرار می گیرد تا بهترین نتیجه را از بازبینی و تکمیل جزوات خود داشته باشید‌.

مزایای دوره بین‌المللی 200 ساعته این دوره، فرصتی است برای شما تا از بالاترین سطح آموزش یوگا برای تحقق آرامش عمیق بهرمند شوید و در عین حال به دیگران در رسیدن به این هدف یاری رسانید‌.

به عنوان یک مربی بین‌المللی یوگا، فرصتی پیش رو دارید تا به رویاهای خود اعتماد کنید و برای دستیابی به آن ها پر توان تر از همیشه در زندگی پیش بروید‌.

دوره مربیگری یوگا، نه تنها به شما تکنیک یوگا را آموزش می‌دهد بلکه به شما کمک می‌کند با اصول بنیادین یوگا برای تغییر اصولی سبک زندگی خود و دیگران تلاش پر ثمری داشته و از ساختن حلقه‌های کارمایی مثبت ایجاد شده، برکت و را به زندگی خود و دیگران هدیه دهید‌.

با گذراندن دوره ۲۰۰ ساعته یوگا، می‌توانید عشق و علاقه خود به یوگا را به یک شغل خلاقانه و پردرآمد تبدیل کنید. همچنین ارتباط صحیح با خود و دیگران را بیاموزید و با طبیعت همسوتر و هم گام‌تر بشوید‌.

به عنوان یک مربی یوگا با جسارت و شهامت در پی تحقق خواسته‌های راستین خود باشید‌. به عنوان یک مربی تجربه شیرین همیاری رساندن به دیگران و توانمند سازی انسان‌ها را تجربه خواهید کرد‌. با این دوره به پتانسیل‌های درونی خود آگاه می‌شوید و به سوی دارمای وجودی یا طرح الهی خود حرکت خواهید کرد.

نکته آخر دریافت توصیه نامه معتبر از نمایندگی انحصاری یوگا الاینس اینتر نشنال هند در ایران است که به شما این امکان را در بحث مهاجرت می‌دهد که به غیر از داشتن مدرک مربیگری یوگا یک توصیه نامه دال بر تایید شما از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای داده می‌شود.

این روند بررسی پرونده مهاجرت یا دریافت ویزای کار از کشورهای ثالث را برای شما به شدت کوتاه می‌کند‌.

هزینه دوره هزینه این دوره شامل هزینه آموزش و همچنین هزینه مدرک بین المللی است  که در مجموع  نهصد  و بیست دلار است.

این هزینه توسط ما به حساب مدرسه یوگا الاینس  واریز می شود و مدرک برای شما ارسال می شود همچنین مدرک بین المللی شما به صورت دايمی در سایت یوگا الاینس  قرار می گیرد.