ماساژور دستی سر

ماساژور دستی سر چیست

در این مقاله می خواهیم درباره ماساژور دستی سر با شما صحبت کنیم.

ماساژور دستی سر را حتما چند سالی هست که در بازارها با قیمت مناسب دیده اید. حواستان باشد که محافظ سر در هر کدام از سیم های ماساژور وجود داشته باشد که وقتی آن را روی پوست سر استفاده می کنید هیچ آسیبی به سر نرسد.

ماساژور دستی سر

آیا ماساژور دستی سر کاربرد ویژه ای دارد یا صرفا یک وسیله ی فانتزی است که وقتی روی سرمان می کشیم حس عجیب و غریبی به ما دست می دهد؟

ماساژور دستی سر یک نوع دستگاه با عملکرد بسیار بالا است. اتفاقی که با ماساژ این وسیله روی سر میفتد این است که رادیکال های آزادی که روی سطح پوست هستند آزاد می شوند و از آن منطقه ای که هستند فرار می کنند. ضمنا سیستم عصبی پوست سر هم تحریک می شود که این موضوع باعث می شود یک حالت مور مور و رفع خستگی به سر و صورت دست بدهد و بعد از چند ثانیه یک حس خوشایندی را می توانید تجربه کنید.

جزو اولین نشانه های آن ترشح آندورفین است و بعد از آن حس آرامش عمیق به خصوص اگر که خودتان این کار را انجام ندهید و شخصی برای شما این کار را انجام دهد. این ماساژورها روی رفع خستگی سر و چشم ها موثر هستند.

در طب فشاری و طب سوزنی کانال مثانه، کانال کیسه صفرا، کانال دو و کانال سه کانال هایی هستند که به شدت در این ماساژ تحت تاثیر هستند و برای رفع تنش های ذهنی موثر هستند. این نوع ماساژور ها یکی از درمان های پیشگیرانه ی سینوزیت و میگرن هم هستند.

اگر به شکل یک وسیله برای تفریح به آن نگاه میکنید، از شما میخواهم به مدت یک هفته از فردی درخواست کنید سرتان را با آن هر شب به مدت 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهد و پس از آن خواب خوشی را که به شما دست می دهد را، تجربه کنید. سپس متوجه می شوید که یک دستگاه ارزان و کوچک، چقدر می تواند در زندگی شما و تصحیح سبک زندگی شما تاثیر بگذارد و آن حالت تندرستی که همه ی شما به دنبال آن هستید را برای شما بیافریند.

 

ماساژور دستی سر

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید