یوگا الاینس اینترنشنال در ایران

کانون پرورش تن و روان، تنها نماینده انحصاری Yoga Alliance International

با مجوز رسمی از مدرسه یوگا الاینس  در زمینه‌های
یوگا، مدیتیشن و علوم در ارتباط
از سطح مقدماتی تا مربی‌گری

لوگو کانون پرورش تن و روان

کانون پرورش تن و روان

مجوز بین المللی مدرسه یوگای کانون پرورش تن و روان

تنها مدرسه مجاز یوگا الاینس در ایران

مدرسه یوگا الینس
مجوز کانون پرورش تن و روان

پیام گران بهای سوامی ویدیاناند صاحب امتیاز یوگا الاینس اینترنشنال
در خصوص نمایندگی انحصاری در ایران

کانون پرورش تن و روان

تنها نماینده رسمی مدرسه یوگا الاینس اینترنشنال (Yoga Alliance International) در ایران می‌باشد.

استاد ذاکرین و یوگا الینس

2009 سفری به هند

در سال 2009 یوگا الاینس اینترنشنال از استاد سیدمحمد حسام‌الذاکرین دعوت کرد تا در مجمع یوگا در دهلی شرکت کند.

این دعوت برای ارائه مقاله یوگانیدرا بر پایه مطالعات شخصی در انجمن یوگا ایران بود در این مقاله نظریه تاثیر تمرینات یوگانیدرا بر باز ترشح کردن هورمون ملاتونین مطرح شده بود.

البته احمال سفارت هند باعث تاخیر در این سفر شد و موجب آشنایی بیشتر سوامی ویدیاناند و همکارش چاندرا شکاران با سیدمحمد حسام‌الذاکرین. در این سفر استاد ذاکرین چندین کارگاه یوگانیدرا و پرانایاما و.. در مرکز یوگا الاینس در دهلی برگزار کرد که مورد استقبال مخاطبین که از نژادها و ملیت های مختلفی که حضور داشتند  گردید.

همین امر و گفتگوی مکرر استاد ذاکرین و سوامی ویدیا ناند منجر به صدور فنی تاییدیه ای مبتنی بر اعلام استاد بزرگ سید محمد حسام الذاکرین و توسط سوامی ویدیاناند ریئس یوگا الاینس اینترنشنال گردید.

مذاکرات دو هفته‌ای استاد ذاکرین و سوامی ویدیاناند منجر به اعطای نمایندگی انحصاری در ایران بود.

پس از این سفر، گروهی از مربیان یوگا درجه 3 انجمن یوگا ایران با هماهنگی مدیران وقت، درخواست صدور مدرک بین الملی داشتند که با هماهنگی های تیم اجرایی همان زمان به ثمر رسید.

درباره کانون پرورش تن و روان نمایندگی مدرسه یوگا الاینس

اعطای این نمایندگی بصورت انحصاری است و افراد یا ارگان‌ها یا موسساتی که علاقه مند به دریافت گواهینامه‌ها و تاییدیه هستند باید از طریق نمایندگی ایران در ارتباط باشند.

همچنین استاد سید محمد حسام الذاکرین به عنوان نماینده انحصاری یوگا الاینس اینترنشنال هند در ایران میتواند برای مربیان، مدارس و باشگاه‌ها و شهرهای مختلف ایران یوگا در ایران درخواست نمایندگی داده و پس از موافقت یوگا الاینس اینترنشنال به آن‌ها نمایندگی اعطا کند. 

پیش مربیگری مدیتیشن، پیش مربیگری پرانایاما، مربیگری مدیتیشن، مربیگری پرانایاما، مربیگری یوگانیدرا، مربیگری یوگا و دوره جامع یوگا و آیورودا از جمله دوره‌هایی هستند که در کانون پرورش تن و روان به صورت آنلاین برگزار می‌گردند.

از جمله مزایای کانون پرورش تن و روان نسبت به سایر نمایندگی‌های یوگا آلاینس، ثبت مادام مدارک در سایت کانون پرورش تن و روان و سایت یوگا آلاینس تنها با پرداخت شهریه اصلی دوره‌های بین المللی است. 

این در حالی است که سایر نمایندگی‌ها برای نگه داشتن ثبت مدرک، به شکل سالانه درخواست واریز مبلغ را دارند.

همچنین باید توجه داشت که شرکت در دوره‌های بین‌المللی یک امتیاز مهاجرتی محسوب می‌شود.

استاد ذاکرین و یوگا الینس

آینده بهتر در ارتباطات بین‌الملل با یوگا الاینس اینترنشنال

مسلماً همه افراد به فکر ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت های خود هستند. این گونه تفکر احتیاج به بستر مناسب فرهنگی و مناسبات صحیح اجتماعی دارد.

رزومه‌ها و مجموعه فعالیت‌های متناسب با شغل شما، در آینده‌ای نه چندان دور می‌تواند راه‌های بین الملی را برای شما باز کند.

یوگا الاینس اینترنشنال و نمایندگی رسمی آن در ایران می‌توانند محدودیت‌ها را برای شما برطرف کنند و راهکارهای بهتر دیده شدن را به شما نشان دهند.

یوگا الاینس اینترنشنال در ایران

در سال 2009 در دهلی یک قرار داد به امضا رسید. این قرار داد ما بین یوگا الاینس اینترنشنال هند و استاد سیدمحمد حسام‌الذاکرین منعقد شد. این یک قرار داد انحصاری برای هر دو طرف بوده و هست.

در این قرارداد یوگا الاینس اینترنشنال نمایندگی ایران خود را به صورت نامحدود به استاد سیدمحمد حسام‌الذاکرین اعطا کرد. بر اساس این توافق افرادی که به دنبال مدارک بین‌المللی هستند می‌توانند از طریق استاد سیدمحمد حسام‌الذاکرین به یوگا الاینس اینترنشنال معرفی شوند.

هر فردی از ایران بخواهد با یوگا الاینس اینترنشنال مستقیم مکاتبه داشته باشد آن‌ها استادسیدمحمد حسام‌الذاکرین را معرفی خواهند کرد. این کار باعث نظم و هماهنگی بیشتر در کارهای هر دو طرف خواهد بود. دفتر یوگا الینس در ایران موسسه کانون پرورش تن و روان است. مدیر عامل این موسسه استاد سیدمحمد حسام‌الذاکرین است.

کانون پرورش تن و روان یک موسسه رسمی در زمینه یوگا، مدیتیشن و علوم وابسته است.

همانندسازی مدارک داخلی یوگا